Producent przygód Hitmana, które mają ukazać się 11 marca na PlayStation 4 i Xboxach One, podzielił się informacjami dotyczącymi trybów rozgrywki. Są to:
- Elusive Targets – dostępne tylko przez określony czas kontrakty. Cele będą tworzone samodzielnie i dodawane do istniejących lokacji na krótki czas. Na pozbycie się danej osoby będzie tylko jedna szansa. Jeśli przedmiotowi zlecenia uda się uciec, przepadnie na zawsze. Każdy z tych celów będzie miał własny film ze streszczeniem historii i odpowiedni powód pobytu w danym miejscu. Co ważne, postaci te nie będą widoczne na mapie, ani w trybie Instynktu. Będzie trzeba odnaleźć je, korzystając ze wskazówek zawartych w odprawie i z załączonego zdjęcia (które będzie można w każdej chwili wyświetlić). Za wykonanie misji w tym trybie będą odblokowywane ikoniczne stroje z poprzednich części.
- Escalation Mode – poziom będzie się rozwijał. Na przykład, początkowo będzie trzeba się pozbyć osoby X. Następnie zabić osobę X, będąc przebranym za Y, kolejno zamordować X, będąc przebranym za Y, korzystając z broni Z i tak dalej. Jest pięć etapów, podczas których, tak samo jak w Escalation Mode, wyłączone jest zapisywanie.
- Kontrakty – przeniesione z Rozgrzeszenia. Gracze zabijają wybraną osobę w preferowany sposób i sprawiają, że jest to postanowienie dla misji ogrywanej przez inną osobę.
- Live Challenges – wyzwanie inspirowane społecznością graczy. Najogólniej sprawy ujmując: będą uwzględniane style rozgrywki graczy z całego świata i przeistaczane w wyzwania.
Twórcy rozważali także dorzucenie trybu współpracy, ale uznali, że nie miałby on sensu w tym tytule. A jak Wy uważacie?
Dodaj komentarz