Będzie na pewno sporo opcji dostosowawczych. Przyjrzyjmy się więc im nieco bliżej.
Opcje na obu konsolach: PS4 i XOne są rozmieszczone według kilku kategorii, takich jak: „Visual FX”, „Authenticity”, „Field of View” i „Movement”. Możemy tam ustawić wiele różnych funkcji, np. efekty w postaci deszczu czy brudu, efekty świetle czy dopasować pole widzenia do naszych potrzeb. Zazwyczaj to gry na PC oferują tak dużą możliwość wyboru opcji graficznych, natomiast wersje konsolowe nie pozwalają graczom na tak mocne podkręcanie grafiki. Opcje te mają także wpływ na wydajność gry na PC. Niestety na razie nie ma informacji na temat tego, jak to wszystko będzie wpływało na zachowanie się konsol. Przypomnę tylko, że Slighty Mad Studios potwierdziło, że Project Cars na Playstation 4 działa w rozdzielczości 1080p i 60 klatkach na sekundę, a na Xbox One w rozdzielczości 900p i również 60 klatkach na sekundę.
Dodaj komentarz