Nie zabrakło oczywiście screenów i filmików z rozgrywki.
W grze możemy używać specjalnych dzwonków tzw.”Lulling Bell” do wysyłania próśb do innych graczy o dołączenie do wspólnej sesji w trybie kooperacji. Zaproszeni goście pojawią się wówczas w świecie osoby zapraszającej (hosta), gdzie będą musieli wzajemnie siebie odnaleźć.
Jest też analogiczna sytuacja, w której to my chcemy zostać gośćmi innego świata. Do tego wykorzystujemy tzw. „Small Resonant Bell” z taką różnicą, że to my zostajemy przeniesieni.
Gra w trybie kooperacji kończy się wówczas, gdy boss zostanie pokonany lub też, gdy host lub cała drużyna gości zginie. Istnieje też pewna rzecz „special bullet”, za pomocą której możemy wysłać naszych przyjaciół z powrotem tam skąd przybyli.
W Bloodborne możliwa jest wzajemna komunikacja za pomocą gestów, podobnie jak było to w poprzednich odsłonach „Dusz”.
Poniżej kilka filmików będących kwintesencją opisanych wyżej elementów, a także mała galeria screenów.
Dodaj komentarz