Czy zatem nowy Call of Duty doczeka się przełomu od strony graficznej?
Niektórzy mogą twierdzić, że franczyza Call of Duty już od dawna nadaje się do remontu od strony wizualnej. Starszy Dyrektor Rozwoju z Sledgehammer Games – Aaron Halon, usiadł zatem z ekspertem, aby wyjaśnić, jak dokładnie nowe konsole (PS4, XOne) sprawią, że zadanie to stanie się łatwiejsze.
Jesteśmy w stanie uzyskać o wiele więcej mocy obliczeniowej, zatem można wcisnąć więcej rzeczy widocznych na ekranie, takich jak większa ilość efektów specjalnych i wyższe rozdzielczości tekstur. – mówi Halon
Sledgehammer próbuje także nowych rozwiązań, nie tylko dla franczyzy CoD, ale dla fps’ów w ogóle.
„Robimy wiele rzeczy, które są nowe dla naszych bohaterów,” Halon wyjaśnił: „Mamy funkcje symulowania mięśni twarzy, zwaną – „blend-shapes”, jest to całkowita nowość”.
W odniesieniu do tego, na co pozwala nowy sprzęt grom takim jak Call of Duty, Aaron wspomina, że skoki w technologii powinny przejść długą drogę, aby przedostać się do emocji i uczuć w postaciach.
Teraz postać nie musi nic mówić abym zareagował, wystarczy po prostu spojrzeć w ich twarze, podnosząc przy tym ich wiarygodność.
Halon i Zespół Sledgehammer są zachwyceni, że posiadają nowe platformy do dyspozycji i mają nadzieję, że dadzą nam jedne z najlepszych spektakli. A narzędzia jakie mają do wykorzystania zostaną użyte na miarę ich możliwości.
Call of Duty: Advanced Warfare dostępne będzie od 4 listopada na Xbox One, Playstation 4 , Xbox 360, Playstation 3 i PC.
Dodaj komentarz