Czy tytuł prosto z Ameryki Łacińskiej zacznie teraz podbijać serca graczy w Europie?
Poltergeist jest grą logiczną, czego dowiedzieliście się czytając już tytuł newsa. Naszym celem jest wystraszenie lokatorów zamieszkujących nawiedzony dworek, mając do dyspozycji wiele rzeczy. Tym razem to my będziemy mogli kogoś wystraszyć, a więc odwraca się taka pewna tendencja występująca w grach. Zawsze to w nich ktoś straszył nas. Jednak pozory nie powinny nas zmylić. Zadanie to nie będzie wcale takie łatwe. Na każdym poziomie, będziemy mieli ograniczoną liczbę mocy, obiektów, które będziemy mogli wykorzystać (np. portale, zjawy, majątek domu). Jeżeli bez zastanowienia zużyjemy wszystkie dostępne nam „straszaki”, to przegramy.
W Poltergeist będziemy świadkami historii dworków z wielu różnych epok. Będziemy straszyć ludzi z lat 30, lat 80. Głównym założeniem produkcji jest stworzenie różnego rodzaju środowisk z różnych okresów zaczynając od ubiegłego stulecia. Do naszej dyspozycji będzie wiele obiektów z każdej epoki, które niewątpliwie przydadzą się, aby stawić czoła bossom.
Poniżej kilka obrazków:
Dodaj komentarz