Modele postaci w TLoU na PS4 są „na równi” z przerywnikami z PS3
Modele postaci biorące udział w TLoU Remaster na PS4 są „na równi” z tymi występującymi w przerywnikach z wersji PS3 – potwierdził dyrektor kreatywny EDGE – Neil Druckmann.
„Przenieśliśmy wszystkie modele w wysokiej rozdzielczości, które są na równi z tym, co widzieliśmy w przerywnikach filmowych,”
„Mamy udoskonalony model oświetlenia. Później zaczęliśmy poprawki w całej rozciągłości: wrogowie wyglądali na trochę rozmytych z bliska, więc poprawiliśmy to, abyś zobaczył dość istotną różnicę..”
„Nasze przerywniki filmowe obecnie działają w rozdzielczości 1080p i 60 klatkach…”
– Powiedział Druckmann, mówiąc o nadchodzącym wydaniu gry na PS4.
Druckmann zasugerował również, że Naughty Dog może skorzystać z funkcji DualShock 4, dodając, że chce „dać możliwość zmiany przycisku spustu, lub tych, które są wykorzystywane do słuchania i kucania.”
„Są pewne pomysły, aby skorzystać z touchpada, zagramy i zobaczymy, czy warto.”
The Last of Us w wersji Remastered dostępne będzie na PS4 tego lata. Wiele sklepów datę realizacji pre-orderów przewiduje na czerwiec bieżącego roku.
Dodaj komentarz