Data została potwierdzona dzisiejszego popołudnia podczas prezentacji gry na EGX Rezzed.
Dzień w którym będziemy mogli zobaczyć Obcego na sklepowych półkach to 7 października bieżącego roku. Termin ten został ustalony jednakowo dla platform: Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation 4 i PC.
Dzisiaj jednak to nie koniec informacji dla fanów obcego, bo oprócz terminu publikacji, na PS blog pojawił się wywiad z jednym z twórców gry – Alistair Hope.
[youtube id=”4ojvl6t_6K8″ width=”618″ height=”348″]
Z wywiadu dowiadujemy się, że Alien Isolation ma być powrotem do korzeni. Dokładniej mówiąc, twórcy chcą wyciągnąć wszystkie wartości oryginalnego filmu i opowiedzieć je w całkowicie nowej historii. Alistair Hope zdradza nam również, że LightBar będzie wykorzystany w grze jako czujnik ruchu, którego zadaniem będzie oszacowanie odległości kosmicznego wroga od nas. Czujnik ma działać na dość prostej zasadzie – im bliżej Obcy będzie się nas znajdował, tym szybciej będzie pulsował pasek świetlny.
Ali podczas wywiadu zdradził również, że od samego początku chcieli, aby ponownie nadać cudzoziemcowi miano godnego przeciwnika. Aby przywrócić twarz Obcemu i stworzyć ostatecznego mordercę, który będzie nieprzewidywalny i wiarygodny. Ma być on taki, jak w oryginalnych filmach „Alien” Ridleya Scotta. Fizycznie ogromny i imponujący, inteligentny i bezlitosny. Istota, która dominuje na ekranie i wymusza szacunek gracza. Kreatura ma zachowywać się dynamicznie i reagować zgodnie z otoczeniem. Jednocześnie ma nie działać zgodnie z wcześniej określonymi skryptami i unikać tych samych ścieżek. Zamiast tego będzie wykorzystywać swoje zmysły, aby na nas polować, głównie dzięki reagowaniu na działania i ruchy gracza. Na przykład: gracz generując dużo hałasu przyciągnie zabójcę prosto do siebie.
Pełen wywiad z Alistair Hope możecie przeczytać tutaj.
Dodaj komentarz