W Gomeza przyjdzie nam się wcielić jeszcze w tym miesiącu.
W FEZ zagramy już 26 marca, gdy gra oficjalnie zadebiutuje na PlayStation Store. Za jej port odpowiada studio BlitWorks oraz jeden z oddziałów Sony. Wszystko to pod nadzorem twórcy tytułu – studia Polytron.
Na PS Vita FEZ działa, według zapewnień twórców, bardzo płynnie i w natywnej dla przenośnej konsoli rozdzielczości. Na PS4 produkcja ma zaś działać w 60 klatkach na sekundę, w rozdzielczości 1080p. Podobnie ma się sytuacja z edycją na PlayStation 3 – 60 fps w połączeniu z 720p. Gra będzie umożliwiała również dzielenie zapisanego stanu rozgrywki pomiędzy platformami.
Oprócz tego nie powinniśmy spodziewać się większych zmian w odniesieniu do pierwotnej wersji.
FEZ swoją premierę na Xboxie 360 miał już stosunkowo dawno, bo 13 kwietnia 2012 roku. W międzyczasie pojawiła się wersja na komputery klasy PC, która zdobyła równie wielkie uznanie wśród graczy, jak i recenzentów. Dość powiedzieć, że średnia ocen na Metacritic wynosi obecnie odpowiednio 89/100 i 91/100. Czy gra osiągnie podobny sukces na platformach Sony? Wydaje się, iż jest to idealny tytuł do pogrania na PS Vita przy zastosowaniu wszelkich funkcji przenośnego dziecka japońskiego giganta.
Dodaj komentarz