Jak powstają gry, czyli idealna książka dla każdego gracza! Idealna książka dla graczy i fanów nowinek technologicznych – na rynku już 5 września nakładem Wydawnictwa SQN.
Co trzeba zrobić, by stworzyć grę, ile osób trzeba zatrudnić, jakie bariery w tworzeniu stawia technika? Na te pytania odpowiadają twórcy światowych hitów – Dragon Age, Stardew Valley, Diablo – w tym gronie także polski Wiedźmin.
Jason Schreier wprowadza czytelników do świata przemysłu gier komputerowych, który, mimo że fascynujący – okazuje się być istnym piekłem. Nieprzespane noce, gonienie terminów, setki testów, nieprzewidywalność pracy, żądania graczy oraz ogromna determinacja, to składowe cudu, jakim według autora książki jest gra komputerowa.
Każdy rozdział to historia jednej gry – spisana na podstawie rozmów z programistami, grafikami i producentami – zawierająca problemy i punkty zwrotne godne filmu akcji, które zafascynują nie tylko amatorów gier komputerowych, ale również laików, dla których ten świat zawsze pozostawał tajemnicą.
Największe tajemnice gier wideo w jednej książce:
Pillars of Eternity
Uncharted 4
Stardew Valley
Diablo III
Halo Wars
Dragon Age: Inkwizycja
Shovel Knight
Destiny
Wiedźmin 3
Star Wars 1313
Recenzja już wkrótce na naszym portalu 🙂
Dodaj komentarz