Ahhhh… ile to się trzeba było naczekać na zmiany u Symmetry, po wielu tygodniach niepewności i testach nowa Symmetra jest już dostępna dla wszystkich. Wprowadzono także pochwały i wyszukiwanie drużyn.
NAJWAŻNIEJSZE ZMIANY
Pochwały
Wyrażajcie uznanie dla pozytywnego nastawienia innych graczy Overwatch dzięki pochwałom! Promujcie sportowe zachowanie, dobrą grę zespołową lub inicjatywę. Chwalcie graczy, którzy prowadzą was do zwycięstwa, kładą potrzeby drużyny nad własne lub okazują skromność w obliczu wygranej i pokorę w wypadku przegranej. Pochwały można obejrzeć w każdej chwili w profilach kariery, menu ekip i innych częściach interfejsu, co pozwala od razu sprawdzić, z jakim typem graczy macie do czynienia. Ci, który utrzymują stale wysoki poziom pochwał, będę co jakiś czas otrzymywać nagrody, a ci, którzy zachowują się negatywnie lub gromadzą kary w postaci zawieszenia, stracą pochwały.
Wyszukiwanie ekip
Grajcie tak, jak chcecie dzięki funkcji wyszukiwania ekip! Dostosujcie rozgrywkę do swoich potrzeb, zanim przejdziecie do wyboru ekipy, wykorzystując szereg parametrów pozwalających stworzyć drużynę marzeń. Dołączcie do innych graczy o podobnym nastawieniu lub stwórzcie i poprowadźcie własną ekipę z użyciem takich ustawień jak tryb gry, wymuszanie ról i inne. Ci, którzy chcą ustawić się w kolejce do Szybkiej gry, Gry przeciwko SI lub innych trybów Rywalizacji, mogą ustawić role innych graczy. Ustawienia te zostaną zastosowane w grze (np. gracze, którzy wybiorą rolę wsparcia, będą ograniczeni tylko do bohaterów tego typu).
ZMIANY OGÓLNE
Ogólne
- Wszyscy bohaterowie w kategoriach Obrona i Atak zostali połączeni w nowej kategorii o nazwie Natarcie.
Komentarz twórców: Ponieważ granica między bohaterami ataku i obrony zacierała się coraz bardziej, postanowiliśmy zgrupować ich wszystkich w kategorii „Natarcie”. Wierzymy, że termin ten lepiej opisuje rolę tych postaci w Overwatch League i wśród całej społeczności zgromadzonej wokół gry.
- Teraz odgłosy walki słychać z odległości większej o 25%.
- Zmieniono nazwę graffiti Varok na Zaurzykieł.
- Gracze muszą aktywować alerty komórkowe na swoim koncie, aby zakwalifikować się do Top 500.
- Funkcje Potwierdzenia i Interakcji posiadają teraz oddzielne skróty.
Profil kariery
- Dodano statystykę Procentowy czas działania Wsparcia dla Brigitte w profilu kariery.
- Usunięto niektóre statystyki Symmetry w profilu kariery.
- Dodano statystykę Celność mierzonych trafień krytycznych dla Trupiej Wdowy w profilu kariery.
- Profile kariery nie będę już domyślnie publiczne (teraz domyślne ustawienie to Tylko znajomi). Opcja widoczności profili kariery znajduje się w menu Opcje > Opcje społecznościowe > Widoczność profilu.
ZMIANY SALONU GIER
Ogólne
- Teraz Symmetrą można grać w trybach pojedynku 1 na 1 (np. Pojedynek 1 na 1 z ograniczeniami i Tajemniczy pojedynek 1 na 1).
AKTUALIZACJE BOHATERÓW
Pięść Zagłady
Meteor
- Zwiększono premię do szybkości ruchu ze 150% do 200%.
Najlepsza obrona
- Zwiększono przyrost pancerza dla normalnych zdolności z 30 do 35 punktów.
Komentarz twórców: Zwiększenie szybkości ruchu zapewniane przez Meteor zapewnia Pięści Zagłady nowe możliwości stosowania zdolności. Wzmocniono również jego zdolność pasywną, co pozwala mu na większą przeżywalność podczas atakowania wrogów.
McCree
- Przycelowanie
- Zwiększono zasięg z 70 do 200 metrów.
Komentarz twórców: Chociaż Przycelowanie McCree rzadko przydawało się na dystansie 70 metrów, zwiększamy zasięg, aby nie był czynnikiem ograniczającym podczas normalnej rozgrywki.
Orisa
- Turbodoładowanie
- Zmniejszono koszt superzdolności o 15%.
Komentarz twórców: Turbodoładowanie było używane zbyt rzadko biorą pod uwagę jego wpływ na grę. Ta zmiana pozwoli Orisie na agresywniejsze wykorzystanie superzdolności dzięki łatwiejszej regeneracji.
Symmetra
- Projektor Fotonowy
- Teraz nie będzie już namierzać celu.
- Zwiększono zasięg do 10 metrów.
- Podnoszenie obrażeń zajmuje teraz 2 zamiast 1 sekundy na każdy poziom obrażeń.
- Zwiększono przyrost obrażeń z 30/60/120 do 60/120/180.
- Teraz, kiedy trafia barierę, generuje amunicję zamiast ją zużywać.
- Zmniejszono liczbę amunicji ze 100 do 70.
- Alternatywny tryb ataku
- Teraz nie będzie już namierzać celu.
- Teraz nie przebija już celu.
- Wybucha po zetknięciu z powierzchnią.
- Zwiększono prędkość pocisku.
- Zwiększono szybkość ładowania.
- Zmieniono zadawane obrażenia na 60 punktów obrażeń za trafienie / 60 od wybuchu.
- Wieżyczka Strażnicza
- Wieżyczka jest teraz wystrzeliwana podobnie jak pocisk, a nie stawiana w miejscu.
- Teraz gromadzi maksymalnie 3 ładunki zamiast 6.
- Teraz można rozstawić 3 wieżyczki zamiast 6.
- Zwiększono obrażenia.
- Wzmocniono efekt spowolnienia.
- Teleporter
- Teraz pozwala stawiać wyjście maksymalnie 25 metrów od Symmetry.
- Wejście pojawia się automatycznie przed Symmetrą zamiast w punkcie startowym jej drużyny.
- Działa 10 sekund.
- Zmniejszono wytrzymałość do 300 punktów.
- Teraz może teleportować więcej obiektów (np. Mord-Oponę Złomiarza).
- Wejście można niszczyć.
- Jeśli wyjście albo wejście zostanie zniszczone, teleport znika.
- Nowa superzdolność: Bariera Fotonowa
- Stawia barierę, która jest na tyle duża, że obejmuje i przecina całą mapę.
- Orientację bariery można zmienić poprzez ponowne naciśnięcie przycisku superzdolności.
- Działa 15 sekund.
- Posiada 5000 punktów wytrzymałości.
Komentarz twórców: Celem tych zmian jest przeniesienie Symmetry do jej nowej roli w natarciu i sprawienie, aby była bardziej wszechstronna niż wcześniej. Teraz nie jest ona już bohaterką wsparcia i ma zadawać duże obrażenia. Powinna być silniejsza i ciekawsza w większej liczbie składów i map oraz lepiej radzić sobie w ataku i obronie.
AKTUALIZACJE MAP
Kolonia księżycowa Horyzont
- Punkt A
- Dodano schody po prawej od wyjścia z pomieszczenia hydroponiki.
- Usunięto drzwi do niższego pomieszczenia po prawej.
- Usunięto niewielką ścianę na kładce nad punktem A.
- Dodano kilka osłon w postaci ścian na obszarze z kładką.
- Przesunięto drzwi obok schodów prowadzących do pokoju Winstona.
- Drzwi znajdują się teraz na ścianie w pomieszczeniu treningowym.
- Przesunięto dużą apteczkę na tył pomieszczenia.
- Usunięto niektóre graty w lewym, górnym pomieszczeniu komputerowym.
- Pomieszczenie hydroponiki
- Zamieniono pozycjami dużą i małą apteczkę.
- Zmieniono część roślin zapewniających osłonę po prawej stronie.
- Punkt B
- Przesunięto wyjścia z punktu startowego obrońców z przodu na boki, poza bezpośrednią linię ognia.
- Dodano niewielkie pomieszczenia u wyjść z punktu startowego.
- Dodano więcej osłon u wyjść z punktu startowego.
- Dodano drogę i większą platformę prowadząca za prawy róg.
- Podniesiono platformę na tę samą wysokość co platforma atakujących po przeciwnej stronie punktu.
- Miejsce wcześniejszego wyjścia obrońców to teraz wnęka z małą apteczką w środku.
- Obie drużyny mogą nadal przechodzić za punkt, ale teraz istnieje przejście przez środek ściany zapewniające łatwiejszy dostęp.
- Zasłonięto obszar nad oknem wychodzącym na punkt.
- Przyłączono dużą platformę z osłoną do lewej strony kładki.
- Zmniejszono górną platformę atakujących.
- Zmniejszono przejście prowadzące na platformę.
Komentarz twórców: Już od jakiegoś czasu chcieliśmy wprowadzić poprawki obejmujące rozgrywkę na mapie Kolonia księżycowa Horyzont. Pomieszczenie startowe obrońców miało problem z głównym wyjściem, które pozwalało im szybko wycofać się do środka i odzyskać zdrowie podczas natarcia atakujących. Ponieważ przeprojektowaliśmy cały obszar, postanowiliśmy wprowadzić więcej zmian na podstawie odzewu ze strony graczy. Punkt A przeprojektowano nie tylko, aby pomóc trochę obrońcom, ale również zapewnić więcej opcji rozgrywki poza siedzeniem w punkcie i próbą jego jak najdłuższego utrzymania. Łatwiejszy dostęp do podwyższenia oraz ograniczenie dróg dla atakujących (lub przynajmniej pozwolenie obrońcom na łatwiejsze wypatrzenie atakujących), zapewni więcej okazji do kontr i poprawi wrażenia z rozgrywki.
Wprowadziliśmy również wiele zmian graficznych na całej mapie, które możecie odkryć samodzielnie.
Dodaj komentarz