Remake System Shock zakończył swoją kampanię na Kickstarterze z bardzo pozytywnym skutkiem. Prace ruszyły pełną parą, aż tu nagle…
Dyrektor generalny Nightdive Studios, Stephen Kick oznajmił, że twórcy „robią przerwę”, co oczywiście nie oznacza, że produkcja zostaje całkowicie anulowana. Kick powiedział, że to co pierwotnie planowali stworzyć na silniku Unity przekształciło się w „nową” grę opracowaną na Unreal Engine 4. Projekt rozwijał się prężnie powiększając pierwszą wizję gry i pociągając za sobą kolejne środki na sfinansowanie tego. To delikatnie mówiąc „wymknęło się spod kontroli”. Dyrektor Nightdive Studios stwierdził bezwzględnie, że ekipa poszła niewłaściwą ścieżką i musi zrobić sobie chwilę przerwy, aby wrócić na normalny tor. Zapewnia jednak, że powrócą silniejsi, a projekt System Shock remake zostanie zakończony i wszystkie obietnice twórców zostaną dotrzymane.
Źródło: https://gematsu.com/2018/02/system-shock-remake-development-put-hold-reassess-vision-promises-stronger-ever-return
Dodaj komentarz