Temat Loot boxów jest ostatnio na czasie. Jak do sprawy podchodzi polskie studio CD Projekt Red?
Marcin Iwiński, współzałożyciel studia w wywiadzie dla PC Gamera stwierdził:
W naszym przypadku zawsze było 50-60+ godzin głównej fabuły i dodatkowe setki godzin zawartości pobocznej jeśli ktoś chce wymaksować naszą grę. Dla mnie to uczciwa oferta. Dostajesz to za co zapłaciłeś plus dodatkowo my staramy się dostarczyć jeszcze więcej. Nie ma lepszego PR niż zadowolony klient, który poleca twój tytuł znajomym.
W momencie, w którym gracze poczują, że sięgasz do ich portfela nieuczciwie, dadzą o tym znać.
I szczerze mówiąc, myślę, że jest to dobre dla branży. Decydenci często nie zadają sobie pytania „Jak gracze by się czuli, czy ta oferta jest uczciwa?”
Oczywiście Gwint zawierać będzie paczki z dodatkowymi kartami, ale jest to model typowy dla gier Free-to-play. Dodatkowo każdą kartę w grze będzie można wytworzyć, nie trzeba będzie jej kupować.
żródło: https://www.vg247.com/2018/02/16/witcher-3-studio-cd-projekt-red-isnt-fan-loot-boxes-feels-backlash-good-industry/
Dodaj komentarz