Temat pogarszania grafiki jest niezwykle emocjonujący, gracze wyczuleni na każdy szczegół publikowanych materiałów sprawdzają, czy w toku produkcji grafika w finalnym produkcie nie uległa zmianie.
W dzisiejszych czasach gry prezentowane na różnego rodzaju targach czy pokazach muszą zachwycać też oprawą graficzną. Często też pokazywane są na wczesnym etapie produkcji. Oznacza to, że momentami to co zobaczymy na pierwszym pokazie odbiegać będzie od ostatecznego rezultatu. Niedawno Sony potwierdziło datę premiery gry God of War i z tej okazji wydano też stosowny zwiastun. Gracze przeanalizowali go dość szczegółowo i zauważyli, że scena z zwiastuna, która pokazywana była na targach E3 w 2016 roku wygląda inaczej, że doszło do tzn. downgrade’u grafiki. Głos w sprawie zabrał Raf Grassetti, artysta odpowiedzialny za grę. Napisał on na swoim Twitterze, że to nie jest kwestia pogorszenia grafiki, ale raczej „zmiany kierunku światła i mgły”. Podobno mamy zrozumieć o co mu dokładnie chodzi jak zagramy w grę już 20 kwietnia tego roku.
żródło: https://wccftech.com/no-ps4-god-war-downgrade-artist/
Dodaj komentarz