Capcom ujawnił garść nowych informacji o Monster Hunter: World
Produkcja ta zadebiutuje na początku przyszłego roku na konsolach PS4 i Xbox One.
Cechą charakterystyczną poprzednich odsłon serii był podział map na segmenty. Przechodzeniu między nimi towarzyszył krótki ekran ładowania. W Monster Hunter: World nie będzie takiego podziału. Gra będzie posiadać także cykl dnia i nocy w czasie rzeczywistym.
W najnowszej odsłonie serii Monster Hunter nie zabraknie żadnego z 14 typów broni, znanych z poprzednich odsłon serii, w tym Charge Blade, czy Insect Glaive. W grze nie pojawi się Tonfas. Podstawa rozgrywki nie zmieni się względem poprzednich gier Monster Hunter. Niestety, w grze nie znajdzie się także możliwość walki pod wodą, ani Prowler Mode.
Jak zapewnia Capcom, Monster Hunter: World nie jest spin-offem serii, a całkowicie nową główną częścią Monster Hunter. Tytuł ten będzie wykorzystywać silnik MT Framework w stabilnych 30 klatkach na wszystkich platformach.
Niestety, przygotowywanie zachodniego wydania Monster Hunter: World negatywnie wpłynie na premierę Switchowego Monster Hunter XX.
Źródło: http://gematsu.com/2017/06/monster-hunter-world-14-weapon-types-felyne-palicoes-details
Dodaj komentarz