Ubisoft udostępni dzisiaj aktualizacje na PS4 i Xboxa One do gry Ghost Recon Wildlands, która naprawia wiele błędów i dodaje elementy o które prosili gracze na forach społecznościowych.
Patch na konsolach będzie ważył 3GB, dodano m.in. opcję domyślnego wyłączenia radia w grze, a także możliwość wyboru typu samochodu w momencie użycia rebelianckiej umiejętności „Zrzut pojazdu”. oto szczegóły drugiej aktualizacji:
MISJE/NARRACJA
Doszły nas słuchy, że niektórzy gracze mają problemy z wykonaniem pewnych misji w grze. Po zbadaniu sprawy wprowadziliśmy kilka poprawek, które powinny to uprościć. Naprawiliśmy również błąd w trybie wieloosobowym, związany z misją „Rozkwit rebelii”, umożliwiający nabijanie doświadczenia.
– Poprawiliśmy znajdowanie przez GPS drogi do rozmaitych znaczników.
– Następujące misje będą się od teraz odblokowywać poprawnie dla graczy, którzy zgłaszali problemy:
- * Gorączka złota
- * Propozycja Sueño
- * Ciało Sandovala
- * El Cerebro
– Wprowadziliśmy zmiany w sytuacjach, po których rozpoczynane są niektóre misje, aby umożliwić płynniejszy postęp i poprawić działanie gry.
– Usunęliśmy problem z prawidłowym inicjowaniem dialogów i odzywek.
– Następujące misje można teraz rozegrać ponownie:
- * El Cerebro
- * Ostatnie misje
- * Spowiedź Sandovala
- * Zachodnia skrzynka z kokainą
– Usunęliśmy możliwość nieograniczonego zdobywania doświadczenia w misji „Rozkwit rebelii”.
– Podczas misji „Zatrzymaj konwój” postacie niezależne opuszczają teraz pojazdy w prawidłowy sposób.
INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
Dodaliśmy całą gamę poprawek i opcji związanych z trofeami i odblokowywaniem pakietów broni. Naprawiliśmy także błąd związany z nieprawidłową pozycją modelu podczas personalizacji postaci. Dodatkowo gracze, którzy uwielbiają grać z całkowicie ukrytym HUD-em, będą mieli teraz możliwość wyboru, jaki rodzaj informacji będą dostawać podczas interakcji z postaciami niezależnymi i dokumentacją.
– Gracze mogą teraz wybrać, jakie informacje będą otrzymywać, nawet gdy cały HUD jest ukryty.
– Poprawki w wymaganiach dotyczących następujących trofeów:
- * Czempion
- * Sokoli wzrok
- * I to z pistoletu!
– Naprawiliśmy problem z prawidłowym odblokowywaniem następujących pakietów broni:
- * Pakiet podwieszeń i akcesoriów
– Pozbyliśmy się problemu z chowaniem się postaci za paskami menu w określonych sytuacjach.
– HUD aktualizuje się teraz przy aktywacji dopalacza PD.
TRYB WIELOOSOBOWY
Odkryliśmy problemy z replikacją graczy w trybie wieloosobowym. Aktualizacja powinna poprawić doświadczenia płynące z gry i zadbać o prawidłową interakcje pomiędzy uczestniczącymi w jednej sesji Duchami.
-Naprawiliśmy problemy związane z replikacją, takie jak:
- * Zdobienia i dodatki wyświetlające się nieprawidłowo w lobby
- * Niezsynchronizowana eksplozja radia rebeliantów
- * Niezsynchronizowany efekt odblasku snajpera
- * Postacie, które powinny siedzieć w pojazdach, a wyglądają, jakby za nimi biegły
- * Niezsynchronizowany tłumik podczas opuszczania pozycji strzeleckiej w pojeździe
- * Płonące ciała
- * Eksplozje niereplikujące się, gdy odległość jest zbyt duża
– Następujące osiągnięcia powinny od teraz być przyznawane wszystkim graczom w dwóch poniższych misjach:
- * Ulepszona pułapka na myszy
- * Zamachowiec
– Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że trafienia były rejestrowane z półsekundowym opóźnieniem.
– Naprawiliśmy powiadomienia związane z wyrzucaniem/banowaniem graczy.
– Naprawiliśmy problem z zawieszaniem się gry podczas czteroosobowych sesji.
POŁĄCZENIE
Odkryliśmy i naprawiliśmy pewne błędy, które sprawiały, że gracze byli rozłączani. Po kolejnej aktualizacji sytuacja powinna ulec poprawie.
– Usunęliśmy liczne błędy związane ze zrywaniem połączenia.
– Naprawiliśmy błąd, powodujący, że użytkownik nie był w stanie dołączyć do poprzedniej sesji.
– Naprawiliśmy błędy występujące podczas wyszukiwania sesji publicznej.
ROZGRYWKA
Dodaliśmy poprawki i usprawnienia, mające na celu usunięcie błędów związanych z rozgrywką, często na wniosek samych graczy.
Gracze będą mogli teraz wybrać pojazd, który ma się pojawiać po użyciu umiejętności rebelianckiej „Zrzut pojazdu”.
– Naprawiliśmy otrzymywaną ilość PD po zabiciu wroga, kiedy postać nie została wykryta.
– Naprawiliśmy błąd, który powodował, że czasem miejsca w pojeździe pozostawały zajęte po ich opuszczeniu.
– Naprawiliśmy błąd, powodujący, że gracz chował się zbyt daleko od pewnych przedmiotów.
– Gracze nie będą już mogli teleportować się do kryjówek, gdy będą ścigani.
– Podczas misji w obszarze Tabacal helikopter medyczny będzie się od teraz pojawiał poprawnie.
– Poprawiliśmy zachowanie się rowerów, które nie zwalniały po wjechaniu do wody.
– Naprawiliśmy rozbłysk granatu, który nie przerywał wykrywania.
– Naprawiliśmy problem z natychmiastowym końcem gry po upadku z motoru.
– Naprawiliśmy błąd, przez który po dołączeniu do gry gracz nie mógł czasem oznaczyć wroga.
– Zmieniliśmy liczbę obrażeń od eksplozji na niskim poziomie trudności.
– Naprawiliśmy błąd, powodujący, że czasem piloci nie ginęli po rozbiciu helikoptera.
– Naprawiliśmy problem z pojazdami, które znikały podczas jazdy z dużą prędkością.
AUDIO
Wprowadziliśmy poprawki i usprawnienia związane z pewnymi aspektami dźwiękowymi, a także możliwość wyciszenia radia na życzenie.
– Dodaliśmy opcję pozwalającą na wyciszenie każdego radia w grze.
– Naprawiliśmy problem, który sprawiał, że radio nie działało w określonych sytuacjach.
– Wzmocniliśmy efekt przetwarzania głosu, aby gracz nie mylił El Sueño z głosami Duchów.
– Wprowadziliśmy wzmocniony miks wideo.
GRAFIKA
Skupiliśmy się na usunięciu różnych błędów, aby zapewnić graczom jak najlepsze doświadczenia. Poprawki dotyczące stabilności i wydajności zostały wymienione poniżej.
– Naprawiliśmy problem z wykręconymi kończynami modelu gracza, pojawiający się, gdy zostaje on zabity w określonej pozycji.
– Poprawiliśmy rozdzielczość tekstur podczas celowania i jazdy.
– Naprawiliśmy problem z przenikaniem kamery przez niektóre tekstury i przedmioty.
– Uzupełniliśmy brakujące tekstury w niektórych obszarach.
– Naprawiliśmy efekt rozmycia na obiektach, generowany przez drona.
STABILNOŚĆ
– Naprawiliśmy liczne błędy krytyczne.
– Usunęliśmy pojawiający się czasami zapętlony ekran ładowania po zmianie ustawień przy pierwszym uruchomieniu.
ŚWIAT
– Naprawiliśmy liczne błędy związane z budynkami.
– Usunęliśmy błędy, które sprawiały, że w pewnych miejscach gracz mógł utknąć.
źródło: https://ghost-recon.ubisoft.com/wildlands/pl-PL/news/detail.aspx?c=tcm:160-286964-16&ct=tcm:160-76770-32
Dodaj komentarz