Crash Bandicoot N.Sane Trilogy pozwala powrócić do uwielbianych przez wielu gier. Gracze jednak szybko poczuli, że coś tu jest nie tak. Szczególnie pierwsza odsłona serii wydawała się trudniejsza niż wcześniej. Niektórzy śmiali się, że to po prostu gracze przyzwyczajeni do dzisiejszych produkcji zapomnieli, że kiedyś gry były trudniejsze. Jednak wnikliwe obserwacje sprawiły, że coś musi być na rzeczy. Twórcy zmienili trochę geometrię świata, przez co w remasterze Crash dużo częściej ześlizguje się z krawędzi.
the reason jumps feel harder in the n.sane trilogy isn't really due to falling a bit faster but because collisions can be wonky upon landing pic.twitter.com/jxbvijNU6c
— Ding Dong (@DingDongVG) 3 lipca 2017
Okazuje się teraz, że to prawda. Vicarious Visions przyznało, że zmienili część mechanik gry, wykorzystując te z trzeciej odsłony Crasha aby zachować spójność całej produkcji. Chcieli oni zachować ducha serii Crash Bandicoot, pozostawiając stopień wyzwania na wysokim poziomie. Nie chcą jednak wywoływać niepotrzebnych frustracji wśród graczy, tym bardziej że słyszą głos tych, którzy skarżą się na skoki niepasujące do tego, co pamiętają sprzed lat.
źródło: https://blog.activision.com/t5/More-Games/Go-Ahead-and-Jump/ba-p/10319197
Dodaj komentarz