Horizon Zero Dawn zadomowiło się na rynku na dobre. Gra nadal trzyma się wysokich miejsc w słupkach sprzedaży, a Guerilla Games cały czas pracuje nad grą i ją dalej poprawia. W łatce 1.04 duży nacisk położyli na problemy występujące w misjach głównych i pobocznych, nie zabrakło też mniejszych poprawek.
Muszę przyznać, że czytając całą listę zmian, nie miałem pojęcia, że ludzie trafiali na problemy w takich miejscach. Choć faktycznie przypomniało mi to o jednym przypadku jak znikał mi jeden z największych przeciwników. Podczas walki z dwoma wielkimi mechanicznymi tyranozaurami dynamika poruszania się była duża – jak i teren który przebywaliśmy. Gdy już jeden był praktycznie na wykończeniu, nagle zniknął i pojawił się z pełną energią 200m dalej. Nie pamiętam innych błędów, ale jak widać musiały się pojawiać, skoro zostały naprawione.
Lista zmian zawiera praktycznie spoiler za spoilerem, zmieniono różne interakcje które głównie blokowały postęp w grze. Dużo z nich miało związek z szybką podróżą. Poprawiono pojawianie się postaci i przeciwników w konkretnych misjach. Poprawiono też aktualizowanie się naszego celu na liście zadań po skończeniu konkretnego dialogu. Czy znacznik na ekranie który był niewidoczny w konkretnych warunkach. Jeśli chcecie zobaczyć dokładnie jak wygląda lista zmian jest dostępna na forum społeczności PlayStation. Jeśli chodzi o zmiany poza misjami to:
- naprawiono błąd z zanikającą muzyką podczas długiej eksploracji
- naprawiono błąd gdzie Aloy mogła „utknąć” w animacji ślizgu
- problem w którym strój Carja redukował siłę uderzeń melee
- pomniejsze błędy poprawiające doświadczenia z grą
Źródło: http://www.playstationlifestyle.net/2017/03/14/horizon-zero-dawn-update-1-04-addresses-numerous-quests-issues/#/slide/1
Dodaj komentarz